Saturday 14 June 2014

Friday project ^_^

Assalamualaikum



Hohohohoho , cuti sekolah dah nak habis!!


Hai korang , cuti sekolah berbaki lagi satu hari T_T . Bukan pasal tu yang aku nak cerita tapi pasal aktiviti aku semalam . Korang pernah tengok tak bag pisang goreng ?? yang ni ha 




Jadi disebabkan bag pisang goreng ni banyak sangat di rumah aku . Why not we create inovasion ? *eceh inovasion* takda la , aku memang pantang kalau nampak benda yang plain di depan mata . Ringan ja tangan ni nak doodling . So....inilah hasilnya !!


jangan lupa !! #smile #itssunah

aku tak tahu kenapa , doodle must have love .

jangan sesedih k . #latahzan

ececece . kengkonon tribute untuk kak #fynnjamal anak dia #arjunabeta


Ha , itulah jelah yang aku nak cerita petang-petang sore ni . Takda apa pun menarik kat blog ni selain doodle . Kalau nak cuci mata tengok doodle meh la !! :D


Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment